Huh huh

Huh huh
Jäätävä kuva. Ja pysäyttää kun se on itsestä otettu

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Ompas taas aikaa...

... kun oon viimeks kirjoittanu. Aika paljon on tapahtunut sen jälkeen eli meidän painonhallintaryhmä kerkes loppuakin jo. Sairaalan vaakan mukaan painoin 100,8 mutta oman vaakan mukaan oli 99,5. Kumpaa sitä sitten uskoisi. Ihana kyllä kun saa jo osteltua vaatteita, tosin isokokoisten puolelta edelleenkin muttei kuitenkaan sitä kaikkein isointa tarvi ottaa. Oon aina vähän huono sovitteleen mitään vaatteita kun tiedän etten mahdu mihinkään. Nyt sitten mutsin toimesta kokeilin yksiä housuja ja ne mahtu jalkaan :) Nyt oon ollu työssäoppimassakin ja siellä tulee askelia tosi paljon. Tosin siellä on hyvät aamupalat ja ruuat muutenkin ja ilmaista limpparia hanasta että houkutuksiakin riittää. Oon silti kai pysynyt ihan kohtuudessa syömisteni suhteen. Kävelemistä oon harrastanu säännöllisen epäsäännöllisesti. Huikee meininkileissön!

Mutta tärkeämpään asiaan joka myös vaikuttaa mun painonhallintaan niin... No pääsin sitten sellaseen lämpöpallohoitoon jonka vaikutukset on vähän samat kuin kohdunpoiston. Ei siitä sitten ollut apua, siitä on nyt n.5-6 viikkoa ja vuotaa koko ajan, voi olla et ehkä inan vähempi muttei sillai selkeetä eroa entiseen. Kävin siellä sit kolme kertaa sen hoidon jälkeen kättärillä ja kolmannella kerralla ne sit vihdoin lupasivat mulle sen kohdunpoiston! Huikee meininkileissön! Oon ollu ihan fiiliksis siitä lähtien kun kuulin et pääsen siihen. Lääkäri sano että 1-2 kk menee mut kun menin sairaanhoitajalle joka sen ajan antoi niin sillä olikin aika jo 2 viikon päähän eli huomenna se sit olis se leikkaus, aamulla seiskaan mennään :D :D Ei mua pelota eikä jännitä, odotan sitä vaan ihan innolla. Vihdoin pääsen noista typeristä menkoista eroon ja saan ehkä liikuttuakin paremmin!! :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti