Huh huh

Huh huh
Jäätävä kuva. Ja pysäyttää kun se on itsestä otettu

maanantai 21. heinäkuuta 2014

Tasaista...

on ollut, moneen kuukauteen en ole kirjoitellut. Ekaks aika meni kohdunpoistosta selviytymiseen, no kipuja ei kyllä ollut yhtään sen jälkeen ja upee fiilis on vaan säilyny sen jälkeenkin. Ihan mahtavaa kun pääsee liikkumaan vaikka nyt ei kuntoliikuntaa olekaan tullut harrastettua mutta ajatusmaailma on kyllä muuttunut et ei aina ota ratikkaa pienillekin matkoille vaan voi kävelläkin ja vähän pidemmätkin matkat. Vaatteita oon ostellut ihan pakostakin koska vanhat on menneet rikki, huono aika rahallisesti vaatteiden ostoon mutta sen puolesta hyvä aika että nyt niitä vaatteita voi ehkä saadakin vähän helpommin kuin ennen. Kesällä oon ollu tauolla laihduttamisesta mut ollaan silti yritetty syödä pieniä annoksia. On silti tullu syötyä kaikkee makeeta ja jädee ja karkkia ja niin edelleen. Kävin joku aika vaakalla kun en taas oo uskaltanu käydä just ton syömisen takia niin 101 ja jotain näytti vaaka. Olin ihan ihmeissäni kun olin ihan varma että on tullu tosi paljon takas. Eilen sitten päätin että tänään palataan ruotuun ja jatketaan terveellisiä elämäntapoja. Siks nyt tätäkin kirjoitan jos tästä olis taas apua siihen että muistaa laihduttaa. Tavoite on olla taas 30 kiloa laihempi ens kesänä. Tänään aamulla kävin vaakalla ja vaaka näytti 99,6. Siitä on hyvä jatkaa. Mä oon tosi tyytyväinen että sain sen kohdunpoiston ja tosi iloinen ettei paino oo ihan hirveesti noussu, mikä on melkoinen ihme. Oonko sit vaan kuluttanu enemmän vai emmää tiedä. Mieskin on nyt jotain 25 kiloo laihtunu, siltä nyt ei varmaan enää ihan hirveesti lähdekään mutta mulla tätä ylimäärästä on vieläkin.

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä ollu melkoinen sissi, kaikenlaista tapahtunut ja nyt alle sadassa... Osaan oikein riemuita puolestasi, koska ollaan saman pituisia, ja minun painoni on nyt 115 - ja tuo alle sadan pääsy tuntuu kaukaiselta, mutta sellaiselta haaveelta, jonka jälkeen vois melkeen jo tuntea olevansa aika voittaja :) Minä opiskelen sosiaalityöntekijäksi, eli samalla alalla ollaan. En ole kaikkia kirjoituksiasi lukenut, missä käyt liikkumassa, millaista liikuntaa harrastat? Tuntuu hankalalta tässä koossa tehdä oikeen mitään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sullakin vielä sen alle sadan menee, pienin askelin. Mut ymmärrän hyvin sun fiilikset kyllä. Niinkuin sanoin niin 31 kiloa otti sen puoltoista vuotta.

      Mä harrastan aika paljon hyötyliikuntaa, kävelen esim. postille ja yritän aina kävellä vaikka seuraavalle pussipysäkille. Mulla oli Personal trainer jossain vaiheessa ja se kyllä kans autto hirveesti. Toki jonnekin salille meno maksaa hirveesti ja aina siinä on se kun siellä on niitä oksanvarsia kans treenaas . Uimassa tykkään käydä, nyt ei oo vaan oikeen voinu paitti nyt taas. Uikkaritkin jo hankin (jos pidät uimisesta niin voit lähtee joskus mun kans hallille tai muutakin urheiluu harrastaan). Eikä se tosiaan isokokosena oo kauheen herkkua mut se on kiva kun huomaa jaksavansa paremmin eikä aina aattele et voi plää täytyy kävel. Joskus kävelin noita rappuja ylös alas kuudenteen kerrokseen, se on aika hyvää treenii kans.Käy kyllä jalkojen päälle.

      Poista